Wednesday, October 17, 2007

Grappies

Wat is brandende liefde?.........Dis wanneer jy in die donker die Vaseline
soek en die Vicks raakvat!
********************************************************************************
Gatiep en Maraai stap uit Spar uit met 'n pram . Maraai kyk in
die pram en skree: "DISSIE VERKEERDE kind!!!''
Gatiep se: " Hou jou bek man dit is 'n beter pram !"
*******************************************************************************
Ou oom sit by die busstop en hy huil. Een ou kom en vra hoekom huil hy
dan. Hy se hy is met 'n 18-jarige meisie getroud en het seks in die
oggend, in die middag en in die aand. Ou vra:"Nou hoekom huil oom dan?"
Oom: "Ek het vergeet waar ons bly."
************************************************************************************
As twee tots brandy jou hups maak en twee tots rum jou lus maak, wat maak
'n meisie swanger?......'n Dubbel Bols en 'n stywe Johnny Walker.
************************************************************************************
Dominee en ouderling doen huisbesoek by 'n sexy weduwee met 'n lae halslyn.
Om haar nek is 'n kettinkie met 'n goue kruis wat laag hang. Die dominee
sien hoe die ouderling staar. Hy vra: "Broer, is jou oog op die kruis
gerig?" Ouderling: "Nee dominee, ek hou die twee sondaars weerskante
dop."
************************************************************************************
Oupa wil vir kleindogter 'n rydingetjie koop om mee werktoe te ry en stel
belang in die ou Fordjie wat so goed was in sy jong dae. Vra bietjie rond
en kom op 'n koerant advertensie af en lees: "Eskort agentskap." Oom bel
en vra: "Wat kos die Eskortjie?" Man aan anderkant van die foon: "So
tussen R200 en R400." Oom: "Man teen daardie prys is hul seker sat gery."
**************************************************************************************
Hoekom maak hulle Milky Bars ?......Sodat swart kindertjies ook vuil
gesiggies kan he as hulle tjoklits eet.
*****************************************************************************************
******************************************************************************************
Dominee se: "Laat ons bid vir die siekes." Ou oom sit sy hand op sy
gulp. Tannie gluur hom aan en se: "Hy bid vir die siekes, nie vir die
opstanding van die dooies nie."


*****************************************************************************************
*****************************************************************************************
Sekretaresse sien haar baas se gulp is oop. Sy se: "Meneer, jou garage
deur is oop." Hy: "Sien jy my Ferrari?" Sy: "Nee, ek sien 'n klein
scooter met twee pap wiele."
*****************************************************************************************
*****************************************************************************************
Liewe Dr. Ruth, Ek blei in LadyGray en soek biekie raat. Ek is 17 jaar
out en in graat 4. Gistraant het mei ou Fires van Helsdingen aan my
sponsie gevat....ek het gevoel daar is iets baje hart in sy broek, so grood
soos 'n blacklybel botil....Dink jei hei het 'n drankprobleem? Groete,
Sarie."
****************************************************************************************

Man wil sy van verander. Vrou by Binnelandse Sake vra: "Hoekom, wat's fout
met u van?" Man: "My van is Nis ." Dame: "Wat's fout daarmee?" Man:
"Skakel my kantoor en vra vir Mnr. Nis ." Die dame skakel en vra vir Mnr.
Nis . Ontvangsdame aan ander kant: "Is dit Mnr A.Nis of Mnr P.Nis?"
*****************************************************************************************

Verpleegster grawe in haar handsak vir 'n pen om 'n tjek uit te skryf. Sy
haal 'n anale koorspen uit. "Verdomp", sug sy, "Een of ander poephol het
alweer my pen."
***************************************************************************************

Klein Liesbet wat 5 word verjaar. Ouma vra wat wil sy he vir haar
verjaarsdag. "Die Pil Ouma". Ouma kry amper 'n hartaanval en vra geskok:
"Hoekom?" Liesbet: "Ek het nou 10 poppe, genoeg is genoeg!"
***************************************************************************************

Gatiep loop met 'n spul sinkplate onder sy arm die straat af. Sy pel vra:
"Wat is daai?" Gatiep: "Ek is vanoggend geskei en ek het die huis gekry."
****************************************************************************************

No comments: